۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

Start


از وقتي كه روح انسان ها خدشه دار و زخمي شد ديگه نميشد آروم حرف زد و آواز خوند....
نميشد با رقص و خوشحالي براي عشق و عاشقي خوند.

ديگه نميشد از بقل فجايعي كه اتفاق مي افته به سادگي رد شد و از گل و بلبل حرف زد.
بالاخره يكي بايد اين همه كثيفيه دنيا رو فرياد ميزد....... يكي بايد واقعيت رو ميگفت
اون موقع بود كه صداي خش دار خواننده و گيتار ديستورت شده به گوش رسيد....
متال اومد كه از درد هاي من و تو رو بگه.....
متال اومد كه در كنار موسيقي يه چيزي هم به آدما بفهمونه.
اينا رو حداقل براي گروههاي اوليه ي متال ميشه گفت....
موقعي كه متال هنوز وارد بيزينس نشده بود... موقعي كه بند ها خودشون تصميم ميگرفتن , نه كمپاني.
البته الان هم هستند گروههايي كه به كارشون اعتقاد دارن و براي آهنگسازي از كسي دستور نميگيرن!
در هر صورت هنوز هم من و همه ي متال هد هاي عزيز پيرو خط متال هستيم و به قول معروف IN METAL WE TRUST . من قبلا يه وبلاگ داشتم كه براي اسلير مينوشتم ولي به لطف برادرا F شد. من از همين اف استفاده ميكنم و يه ( U.C.K) بهش اضافه و تقديم برادران گرامي ميكنم.
اميدوارم توي اين وبلاگ بتونم مطالب در خور توجهي بنويسم.



۸ نظر:

  1. سلام
    ممنون که بهم سر زدی
    خوشحال شدم
    خوشحالم که وبلاگ های طرفدارای متال تعدادشون حداقل اندازه ی انگشت های دست داره می رسه!!
    لینکت کردم...

    پاسخحذف
  2. سلام
    آره من همونم که یه زمانی تو metalergirl.blogfa می نوشتم.
    تا حالا دو دفعه من و همه وب های متالو فیلتر کردن.
    همین دو سه هفته پیش هم برای بار دوم همه رو فیلتر کردن.
    این کارشون اصلا منو عصبانی نمی کنه چون دیگه بهش عادت کردم.هر لحظه منتظرم که دوباره فیلتر بشم و یه وب دیگه درست کنم.

    خبر داری که سایت های خوب متال مثل metalundergound و metal-archives هم فیلتر شده...

    پاسخحذف
  3. راستی یه پیشنهاد دارم
    اونم اینکه این رمز تاثیدو بردار.
    اینترنت من خیلی کنده و سه ساعت طول می کشه تا بتونم نظر بذارم

    پاسخحذف
  4. سلام
    من نمی دونم اون اهنگی که تو گوش دادی چی بوده
    ولی The cry of silence اصلی همونیه که با پیانو شروع می شه و فقط آندرس می خونه چون شعرش رو که گذاشتم دقیقا همون آهنگیه که من دارم
    ولی درسته 12:44 دقیقهس ونمی دونم چرا اونی که من دارم 10:28 دقیقس

    پاسخحذف
  5. درود
    با وبلاگت الان آشنا شدم
    دوست داشتی ما رو لینک کن و بگو تا لینک بشی

    منتظریم

    پاسخحذف
  6. درود دوست من
    ما بروزیم
    «این آهنگ های جادویی...»

    پاسخحذف
  7. سلام
    گفته بودی "اميدوارم توي اين وبلاگ بتونم مطالب در خور توجهي بنويسم.پس حداقل یه آپ بکن بفهمیم هستی!!!

    پاسخحذف